Autíčka Crazy Motors Djeco – RECENZE

Testovali jsme autíčka Hurry Police, Shark N'Go a Crazy Truck

recenze djeco crazy motor

Slyšeli jste o nové sérii autíček od značky Djeco? Jedná se o barevná kovová autíčka pod názvem Crazy Motors. Tři z nich jsme měli možnost v redakci testovat – o značnou část testování se samozřejmě postaral můj syn. Nás zajímalo zpracování a kvalita hračky. Jak vydrží synovo někdy ne úplně jemné zacházení? A zaujmou ho autíčka vůbec natolik, aby si s nimi vydržel hrát? Jak jsme byli s hračkou spokojeni se dozvíte v dnešní recenzi.

Testování a recenze

S autíčkami si hrál chlapeček ve věku 3 let. K hraní měl k dispozici autíčka Crazy Motors Hurry Police, Shark N'Go a Crazy Truck. Z důvodu ochrany osobních údajů a zajištění soukromí není na fotografiích a videozáznamech zobrazen obličej dítěte.

První dojem

Náš první dojem z autíček byl rozhodně pozitivní. Kovová autíčka působí bytelně – tak, že se pravděpodobně nerozbijí po pár prvních nárazech a pádech , kterým je náš chlapeček jistě brzo vystaví. Kvůli tomu, že jsou autíčka od značky Djeco, máme už ze začátku vysoká očekávání, protože se značkou máme velmi dobrou zkušenost a zatím se nám nestalo, že bychom byli s nějakou Djeco hračkou nespokojení.

Důležitý první dojem však není ten náš, ale hlavně toho našeho chlapečka. Jeho první dojmy jsme zachytili na video, takže se sami můžete podívat.

Testovaná autíčka

Pojďme se také podívat na jednotlivá autíčka, která jsme měli možnost vyzkoušet. V kolekci Crazy Motors je jich na výběr velké množství – konkrétně 25 aktuálně dostupných v hračkářství Agátin Svět, kde jsme autíčka pořizovali. Autíčka jsme vybírali podle preferencí našeho chlapečka, jednoduše jsem tušila, z jakých motivů bude nejvíce nadšený. Určitě doporučuji vybírat podle preferencí vlastního dítěte. V sérii jsou i autíčka, která bych se nebála pořídit holčičkám. Pokud bych měla vybírat, tak se mi líbí třeba Lion Safari, Miss Burgundy nebo Funky Bolide.

Crazy Truck

Odtahové auto pro nás byla možnost číslo jedna. Náš chlapeček zkrátka miluje pracovní stroje, takže jsem nadšená, že je v této sérii i nákladní auto, resp. odtahové auto. A ano, dle mých odhadů, syn byl z odtahového auta nadšený nejvíce.

Kromě toho, že je autíčko hezky zpracované, přidává se zde i zábavný aspekt toho, že na korbě můžete vozit ostatní autíčka z této série – dokonale padnou. Na produktových fotografiích je to názorně ukázané s dalším autíčkem ze série – Green Flash. Toto zelené autíčko však není součástí balení. Napadlo nás, že by mohlo dojít k tomuto omylu. Takže pokud se vám líbí i zelené autíčko z produktových fotek, kupují se zvlášť.

Odtahové vozidlo má funkční vysouvací plošinu, na kterou může ostatní autíčka nakládat. Originální řidič auta má sluneční brýle a pracovní helmu/čepici.

Shark N'Go

Shark N'Go jsme vybrali kvůli „obličeji“ autíčka. Bylo mi jasné, jak bude můj syn instantně napodobovat tento vyceněný výraz. Dělá to vždy, když slyší o žralocích nebo příšerkách a odhadovala jsem, že stejně tak bude nadšený ze žraločího autíčka.

Řidič autíčka má žraločí rysy a vyceněné zuby stejně jako jeho vozidlo.

Hurry Police

Nakonec třetí autíčko, které jsem věděla, že mého syna zabaví, bylo policejní auto. Miluje totiž záchranky, hasiče i policejní auta – vše u čeho může na ulici vidět houkačky, to je jeho! Policejní autíčko Hurry Police přesně takovou houkačku má. Není tedy funkční, nesvítí a nehouká (což oceníme hlavně my, rodiče), ale i tak hračce dodává ten správný efekt policejního auta. Za volantem zde sedí kníratý pan policajt se stylovými slunečními brýlemi.

Provedení a materiál

Již z popisu produktu na eshopu zjistíte, že se jedná o kovová autíčka s výjimkou pár plastových dílků. Autíčka celkově působí že přežijí hodně. Zároveň jsou však těžší, než plastová autíčka a to vzbudilo u manžela obavu o naši nově udělanou podlahu (např. při pádu autíčka na zem). Možná raději doporučuji hru s autíčky na koberci.

Kola jsou gumová, hezky jezdí, nezadrhávají se a nedělají přílišný hluk.

Po dobu, co autíčka máme doma, a chlapeček si s nimi občasně hraje a sem tam mu autíčko spadne nebo s ním někam uhodí, tak hračky přežily bez úhony – žádná prasklinka nebo ulomená součástka.

Moc se nám líbí barevné a vtipné zpracování autíček. V sérii najdete autíčka „drsňácká“ až strašidelná, veselá a barevná, superhrdinská auta i vozidla z běžného života. Série má tak potenciál nadchnout větší část dětí, než klasické modely aut.

Moc se nám líbí, že v každém autíčku sedí řidič (ten je v autíčku usazen napevno). Tím je hračka pro dítě realističtější, než když si hraje s obyčejným modelem auta – auta se přece sama neřídí, vždy musí někdo sedět za volantem (zatím).

Hra a zábava

Jak můžete vidět na videu výše, náš syn byl z autíček nadšený a ihned si s nimi hrál. Nejvíce byl nadšený z odtahového auta Crazy Truck a hned mu došlo, že ostatní autíčka může vozit na jeho korbě. Další zábavný aspekt byl již zmíněný vyceněný obličej žraločího auta Shark N'Go. Některé děti může bavit i fakt, že v každém autíčku je jiný řidič nebo sběratelský aspekt této hračky.

Že by se však dlouhodobě jednalo o nejoblíbenější hračku, to se říct nedá. Jak už to tak u spousty dětí bývá, poměrně rychle ztratí pozornost a přejdou na jinou hračku. Není to hračka, s kterou si hrajeme každý den, ale jednou za čas se k autíčkům vrátí a hraje si s nimi (také musím přiznat, že se nám v pokojíčku hračky za poslední dobu poměrně nahromadily, a má jich teď opravdu plno). Určitě však na základě toho nehodnotím hračku negativně. Jako matka jsem zkrátka předpokládala, že ho tato konkrétní hračka nadchne více a dlouhodobě, ale spíše se jedná o hračku, kterou vytáhne jednou za týden – což je také super.

To jak hračka dítě zaujme je také velmi individuální dítě od dítěte.

Cena

Autíčka sama o sobě nejsou drahá. Koupí jednoho vozidla Crazy Motors se vlezete do 300 Kč, což je ve světě hraček rozumná částka. Ještě víc ušetřit můžete nákupem balíčku 3 autíček – zde vás jedno auto vyjde na něco málo přes 200 Kč.

Co však může být nepříjemné pro kapsu rodiče je fakt, že se jedná o sběratelská autíčka z rozsáhlé série. Pokud dítě hračka nadchne, nepochybujeme o tom, že bude chtít další kousek do sbírky. Výběr dalších autíček najdete hned na obalu produktu, takže i dítě má k tomuto výběru instantní přístup. Našemu chlapečkovi se ihned při rozbalování autíček zalíbilo „auto s lebkou“, hned mě napadlo, jestli náhodou nebudem muset pořizovat další.

Zda je to pro vás nevýhoda a tahání peněz z peněženky rodičů nebo sérii oceníte jako jednoduchou inspiraci na dárky k Vánocům a dalším narozeninám, necháme na vás. Koneckonců, děti sbírání všeho druhu milují, ať už se jedná o sbírání kartiček Pokémonů, hraček z Kinder vajička nebo autíček. A vášeň pro sběratelství sama dovedu pochopit. Sečteno podrtženo, autíčka Crazy Motors drahá nejsou, ale jejich sběratelství se může prodražit.

Shrnutí a závěr recenze

• Autíčka vydržela bez úhony i drsnější zacházení
  • Barevné a kreativní zpracování autíček